Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

Chip

Allmänt Permalink0
Jag önskar att jag kunde ge chip en tablett så han lever i all oändlighet eller iaf lika länge som jag ska leva.
Nästa år blir han 7.. Vadå 7 han va ju lixom 1 år nyss?? Det märks att han blir äldre för det är inte samma fart än och det är inte lika kul att leka längre iaf inte med mig ;)
Han blir lite små stel om han rört sig mycket och är en riktig soffpotatis <3
Men visst ska han leva iaf minst 5 år till, det hoppas jag verkligen.
När han försvinner vet jag inte vad jag gör? Han är verkligen världsbäst och min absolut bästa vän.
Att han nån gång inte kommer att ligga här brevid mig går inte ens att tänka på och absolut ingen kan ta hans plats. Kommer aldrig hitta en hund som chip igen. Ett hjärta av guld har han <3
Saknar när han va med mig i stallet och ut i skogen när jag red, det va nog det som var det bästa med det förra stallet att han kunde va med hela tiden!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till top