Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

Hur hittar man en jämn balans med mat och träning?

Allmänt Permalink1
det har gått tre dagar nu och jag känner redan hur korppen nästan bryts ner dock inte i fett men i styrka och uthållighet. 
Jag orkar ingenting.. ge det lite mer tid men fortsätter det vara så här så måste jag försöka hitta ett annat sätt att gå ner i vikt och inte köra så här. 
Allas korppar funkar olika, vissa mår bra av att inte äta kolhydrater tex, vissa funkar bäst om man tar bort allt fett. andra kanske funkar bäst på att fortfarande äta fett men ta bort kolhydraterna osv osv. 
Att ta bort båda verkar inte funka så bra för mig än så länge för jag känner att kroppen inte mår så jäkla bra av det, och mitt psyke mår inte bra av att INTE FÅ äta vissa saker tex. det gör att det triggar igång nåt i min hjärna som gör att jag bara vill ha det ännu mer. när jag istället får äta så är de liksom inte samma sak, ni kanske förstår vad jag menar. 
 
min mage bara växer och växer, jag har tagit ett antal grav test men ingen bebis (tack å lov kanska haha).. men ändå blir den bara större. jag får panik på det ;(  ska börja med lite cardio igen oxå körde idag men det var så jävla tungt har som sagt ingen ork vilket skrämmer mig då jag faktiskt brukar orka en hel del. 
 
nä en proteindrink får de bli nu, promenad med hunden kolla om de finns nåt snyggt nagellack på mia's tills i morgon sen iväg till stallet en sväng. 
#1 - - Magnus:

Var nu inte en sån tjej och vik ner dig!

Till top