Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

hallå hallå

Allmänt Permalink0
jag hade visst en blogg totalt glömt bort så här i hettan. 
 
Träningen då.. ja va ska man säga? börjar sakta men säkert börja bygga lite igen. 
men de är ta mig fan skit svårt att gå ner i vikt känns som jag hamnat i nån stoppzon och jag blir så äcklad av mig själv och så avundsjuk på alla andra som lyckas så jävla bra. 
sen har jag vart slarvig med maten och i helgen käka jag gois och skit. 
ibland så vill man bara ge upp hela tiden tänker man på mat vad man får äta vad man inte får äta och man stoppar lik förbannat i sig massa jävla skit hela tiden. 
jag lovar att det är 10 gånger lättare att slutaröka än vad det är att sluta med socker och skitmat. 
 
Jag är mackberoende har jag bröd hemma då äter jag bröd när jag känner lite små hunger eller när jag inte känner att jag orkar laga nån mat precis just då. 
försöker när moa inte är hemma att inte har nåt hemma. 
 
Det blir typ som varannan vecka diet för mig nu. knappt nån mat när hon är borta och massa skit när hon är hemma. 
 
skit jobbigt allt med kosten måste jag erkänna även om det egentligen är skit lätt men ändå är det nåt i hjärnan som spärrar.. 
 
.... 
 
annars då.. har börjat med varannan vecka med moa vet inte om jag nämnt det här. 
med johan rullar de på fast vi typ inte ses alls ofta känns det som just nu :( imorgon ska dock jag och Moa med honom till sin mormor, ska bli jätte roligt :) 
 
inne på 3 veckan av semestern oxå första 1.5 gick jätte segt när jag var ensam men sen så jävlar va de har gått fort sen. så typiskt. 
 
 
 
 
Till top