Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

Det här är inte hållbart

Allmänt Permalink1
vad dålig jag är på att blogga. 
men får erkänna att mitt mående är i botten ungefär.. 
jag blir bara fetare och fetare, magen svullnar bara mer och mer och jag är konstant hungrig och illamånde. Visst låter det som jag är gravid? men nej det bara ser så ut och jag har alla symtom men inte en bäbis. Önskar nästan det var så så man hade en förklaring på skiten.. 
 
jag kan inte kolla mig i spegeln längre, jag vill inte gå utanför dörren. 
Det är en pina att vara på gymmet vill bara gömma mig, men jag måste gå dit blir ju inte direkt smalare om jag skiter i det.
 
Va fan ska jag göra... 
 
Jag blir så ledsen.. :( 
 
Jag har iaf världens finaste pojkvän som är så sjukt tålmodig och försöker så gott han kan att peppa mig.
och lilla Moa som har förvandlats till nån tidig tonnårstjej eller nåt hahaha hon är för skön ibland alltså.
#1 - - Magnus:

Vad hr hänt? Har du börjat med någon konstig diet? Äter du mycket tillskott?

Svar: vet inte. gör inte något av dom ända tillskottet jag äter är proteinpulver. men fick en annan storts p-piller sista jag hämtade ut så tror de kan ha lite med saken å göra.
Sandra

Till top