Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

söndag..

Allmänt Permalink1
Från fullt hus till tvärtomt.. det är nog den värsta känslan i världen, att dom man älskar mest tas ifrån en även om dom finns kvar men man får inte ha dom här.
Moa åker en vecka till hennes pappa och Johan jobbar natt nu tre nätter i rad, och ja då? ja jag hoppas på att kunna träna. 
Min rygg mår fortfarande inte helt bra men jag kan iaf röra mig nu.. 
Ångesten kryper i mig efter helgen eller snarare hela veckans halvdåliga mat.. blev ingen deffmat om man säger så. Det är svårt speciellt när Johan är här haha och Moa oxå för den delen.. sitta och knapra på några salladsblad när dom sitter å äter god husmanskost liksom nä fan de går inte ;)
Vill man vara fin får man lida pin men de är kanske en liten fråga om hur extrem man ska vara. 
Det behöver ju inte vara svart eller vitt, nånstans mitt imellan är väl alltid bäst om man inte ska tävla eller nåt. 
Det går inte tvinga sig till nåt då blir det inte roligt tillslut och man blir bara knäpp. jag blir iaf haha. 
 
 
 
 
#1 - - ami:

Vad har hänt med din rygg rara du? /:

Svar: jag har ingen aning om vad som hände med ryggen. höll i sig i över en vecka men nu är den bra igen :)
Sandra

Till top