Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

hoppsan.

Allmänt Permalink2
Har typ inga läsare längre undra varför ;) 
Dålig uppdatering delux. 
 
Men kör väl en liten uppdatering då. 
 
Träning, ja som vanligt går det lite upp och ner då alla härliga skador och sjukdommar löser av varandra.
Har iaf kört ett skönt benpass idag mest fokus på baksida och rumpa. 
Jag behöver egentligen inte störra rumpa som dom flesta vet haha dom som sett mig vet nog att den är ganska svår å missa ;) MEN det kan alltid bli fastare och finare form på den ;) 
 
Kör på periodisk fasta nu oxå (dock blev det fusk i helgen) men kör fasta 16 timmar per dygn och ett ätarfönster som de som fint heter i 8 timmar. än så länge har jag inte märkt så mycket då det vart slarvig mat under ätar tiderna + pms och mens å sånt skit. Härligt å va kvinna eller inte. 
 
privatlivet då.. 
Kommer få sparken i oktober så nu ska de sökas in till vuxenutbildning och hoppas jag kommer in på omvårdnadspogrammet.
Moa, hon växer så det knakar och hon har verkligen blivit så stor i både "huvud" och på längden. Hon har börjat intresera sig för läsning, har lärt sig att vissla, kan koka kaffe själv till mamma. I söndags koka hon kaffe till mig och Johan helt själv så det va färdigbryggt tills vi gick upp. och det var gott oxå. <3 
Hon är så otroligt snäll och så smart och vet verkligen skillnad på rätt och fel, lätt att ha med och väluppfostrad. Visst surar hon till ibland och blir arg men det hör ju till. Är iaf otroligt stålt över henne och hon är otroligt duktig. 
Och hon är helt tokig i Johan. 
 
Kärlekslivet. 
Det är forfarande helt underbart, har verkligen träffat mannen i mitt liv. 
den 28 är det 1 år sen han äntligen bestämde sig för att bli min efter 5 månaders kämpande från min sida haha, vilken otroligt seg snubbe alltså men helt klart värd all väntan <3 Tiden går iaf otroligt snabbt och till hösten ska vi äntligen flytta ihop.
 
 
 
 
 
#1 - - Anna Johansson :

Ååh grattis på snart 1års dagen!!! :)
Härliga 'nyheter' att höra att ni snart ska flytta ihop :) superglad för eran skull!

Svar: Tack sötnos :D
Sandra

#2 - - Magnus:

"Periodisk fasta"? Är det ett eget påhitt?

Svar: inge påhitt :) gör ett inlägg om det!
Sandra

Till top